26 March 2007

TAHNIAH

Poksujenal mengambil kesempatan ini mengucapkan tahniah kepada ahli-ahli Persatuan Penduduk & Kebajikan Desaria yang menyempurnakan perjalanan majlis tersebut dengan jayanya Mesyuarat Agung ke 3 mereka pada Ahad, 25 Mac.2007.

Barisan ahlijawatankuasa baru sessi 2007/2008 terdiri :
Yang DiPertua : Zainal Abidin Haji Mohd Noor
Naib Yang DiPertua: Abdul Zaman Abdullah
Setiausaha : Mohd Rosli Alias
Penolong Setiausaha : Azizah bt Mahmud
Bendahari : Mohd Nasaruddin Abd Rahman
Penolong Bendahari : Mohammad Yusoff Said
Ahli Jawatankuasa:
1.Mohd Fadle Che Me
2.Mohd Nor AKmal Kamarolzaman
3.Mohd Azuddin Sham Abdullah
4.Mohd Sufian Abdul Rahman
5.Shargawi Shuib
6.Yaakob Abd Rahman
7.Narul Hiza Alin @ Nordin
8.Illah Izhar
9. Kamalia Nordin

Ahli Persatuan telah melaksanakan tanggungjawab mereka dengan memberi keyakinan kepada ahli jawatankuasa baru sesi 2007/2008 dalam merangka dan mencorak kegiatan Persatuan agar prestasi Persatuan lebih cemerlang di tahun mendatang.Mereka telah diberi mandat serta tanggungjawab memikul amanah, hasrat serta harapan ahli-ahli Persatuan. Jadi, apa lagi laksanakan amanah yang diberi ....

Kepada semua barisan ahlijawatankuasa sessi 2005/2006, poksujenal merakamkan jutaan terima kasih atas sumbangan mereka. Merekalah yang memasak tiang seri Persatuan Penduduk & Kebajikan Desaria. Pengorbanan mereka amat tinggi. Membakar diri menerangi Desaria. Segala pengorbanan tuan-tuan tidak dapat kami balas dan lupakan. Hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalas segala usaha murni tuan-tuan.

Walaubagaimanapun, Persatuan masih memerlukan tunjuk ajar dan nasihat serta menagih "sumbangan" daripada tuan-tuan sekelian. Tanpa tuan-tuan siapalah kami di Persatuan Penduduk & Kebajikan Desaria.

Desaria Desa Kita.