31 July 2009

POST GOTONG ROYONG PERDANA

Nampak gayanya gotong royong yang baru lalu nie berjalan lancar . Penglibatan dari warga Desaria pun agak memuaskan. Makanan , memang Perdana dan bak kata kengkawan, kalau sebegitu punya makanan, setiap minggu gotong royong pun beliau sangggup.

Petisyen dah di tandatangan, banner bantahan pun dah di tulis cuma satu sahaja yang amat mengecewakan iaitu Majlis Perbandaran yang tidak menunjukkan muka untuk sesi soal jawab.

Yang lebih mengecewakan, sampah2 yang telah dikumpulkan, sehingga ke saat ini masih lagi belum diangkat keluar oleh MPN. Mungkin mereka memerlukan surat permohonan rasmi sekali lagi untuk membolehkan sampah sampah tersebut di kemaskan.

Apa kata kita sebagai warga desaria yang melunaskan cukai taksiran setiap tahun memaklumkan kepada MPN bahawa prestasi mereka adalah tak seperti yang diharapkan dan mereka perlu menambah baik perkhidmatan yang sedia ada. untuk itu mari kita hujani mereka dengan laporan2 di laman web MPN di link dibawah. Tuan tuan perlu mendaftar untuk log in . tapi jangan disebabkan itu tuan2 x nak turut serta.

Ayuh!!!

link MPN adalah serperti berikut:
http://epbtonline.mpn.gov.my/online/form/login/main.php